2013. szeptember 7., szombat

Avon BB krém teszt:D

Sziasztok!


Mint láthatjátok ma egy tesztes poszttal érkeztem.Ami ebben az esetben az avon bb krémje.:)

 

Ebben a csomagolásban kaptam meg 1590 ft-ért.Ez egy közép árkategóriás termék.


Az Avon bb krémje egy egyszerű, fekete tubusban érkezik rózsaszín felirattal, amiből a szokott módon, egy kis lyukon át lehet adagolni a terméket. A használata viszonylag egyszerű, a krém van annyira sűrű, hogy csak a kellő mennyiséget nyomjuk ki a tubusból.

 
Itt amit a kezemen láthattok az kb. a fele annak az adagnak amit egy nyomssál ki jön. 
 
 
 Eldolgozva.
 



Némi személyes vélemény:
      • Az állagát nagyon szeretm mert nem az a túl folyós,nem is az ami nagyon gyorsan megszárad,hanem így a kettő közötti.
      • Spf 15-t tartalmaz ami azért nem hátrány a nyáron sem.
      • Könnyen eldolgozható és ott marad ahova kentem.
      • Ha a kezemmel dolgozom el akkor sem lesz csíkos hanem egybe olvad a bőröm színével.
      • Tökéletesen illik a bőröm színéhez .A shell árnyalat van nekem meg.
      • Suliba is ezt használom most nekem bőven elég és azt a 8 órát amit ott töltök tökéletesen kibírja.
      • 10/10-es a termék.:)
Ti milyen bb krémet használtok?













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése